Minu esimene ülesanne on õpileping.
Teema
Minu jaoks haridustehnoloogia on uuelaadne valdkond, milles ma eriti palju ei tea. Võib olla see kuulab praegu pealiskaudselt, aga püüan imada endasse kõike, mida minuga jagatakse.
Eesmärgid
Aine raames soovin tutvuda erinevate õpikeskkondadega ja õppida neid kasutama.
Saada nippe kuidas e-kursused ehitada erinevates keskkondades.
Luua wordpressi bloki, mille kuju ja sisuga olen rahul.
Aktiivselt osaleda loengutes.
Strateegiad
Püüan mitte ainult käia loengutel ja kaasa kuulata, vaid püüan ka osaleda aruteludes, reflekteerida saadud teavet. Kui midagi jääb arusaamatuks – otsin abi ja esitan küsimusi.
Ise uurin teoreetilised allikad, loen erialast kirjandust; pööran tähelepanu erinevatele õpisüsteemidele millega “juhuslikult” kokku puutun mitte aine raames, või millega kokku puutuvad minu lähedased – peale nende sisu, vaatan nende ülesehitusele haridustehnoloogi pilguga.
Planeerin oma aega paremini, et õppeaeg ja eraelu aeg oleks tasakaalus ja tegemata jäänud ülesanded ei jää vimaseks hetkeks.
Vahendid/ressursid
Võimaluse korral püüan teha rohkem koostööd kursusekaaslastega, õpin nende kogemusest ja jagan enda oskused ja mõtted nendega. Tegelikult minu jaoks, inimesed (õppejõud ja kursusekaaslased on kõige suurem õpperessurss).
Kasutan erinevad andmebaasid ja õpin paremini nendes orienteeruma. Loen kaasaegsed allikad.
Hindamine
Kursuse positiivse hinna peale lõpetamine on kõige suurem hindamiskriteerium minu jaoks akadeemilisest poolest.
Elulisest poolest, kui edaspidi töös kokku puutun mingisuguse õpikeskkonnaga või tööalasele küsimusele peas tuleb mõte “Ahaa, see on see millest jutt oli loengutel õpikeskkonnad ja võrgustatud õpe” see on suur kriteerium, et aeg oli kasutatud kvalitatiivselt.